Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lęborku Sp. z o.o.
www.wodociagi.lebork.pl

Wyciąg z rejestru zmian - 02 lip 2024 (13:07)

Pobierz PDFPobierz PDFDrukujDrukuj

Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.

Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”

zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.

 

 

Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na:

 

 

  • zmianie pkt III.2., który otrzymuje brzmienie:

 

Usługa ‒ udzielenia i obsługi kredytu inwestycyjnego ‒ polega na udzieleniu i obsłudze: złotówkowego kredytu inwestycyjnego do wysokości 3.400.000,00 PLN (słownie: trzy miliony czterysta tysięcy złotych i 00/100 groszy).

 

  • zmianie pkt III.5., który otrzymuje brzmienie:

 

Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego w rachunku kredytowym w banku, złotówkowy kredyt inwestycyjny do wysokości 3.400.000,00 zł.

 

  • zmianie w pkt XXII.2., postanowienia o treści: Bank udziela Kredytobiorcy, na warunkach określonych w Umowie, kredytu w kwocie do 4.000.000,00 PLN  (słownie: cztery miliony złotych i 00/100 groszy).”, który otrzymuje brzmienie:

 

Bank udziela Kredytobiorcy, na warunkach określonych w Umowie, kredytu w kwocie do 3.400.000,00 PLN (słownie: trzy miliony czterysta tysięcy złotych i 00/100 groszy).


 

Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”

zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.

 

 

Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na:

 

  • zmianie tytułu Specyfikacji, który otrzymuje brzmienie:

 

Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego oraz ewentualne prowadzenie rachunku bankowego.

 

  • zmianie niżej wymienionych załączników do Specyfikacji:

 

  1. Druk - oferta.
  2. Druk - oświadczenie.
  3. Druk - oświadczenie RODO.
  4. Klauzula RODO.

 

  • zmianie pkt III.1., który otrzymuje brzmienie:

 

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego oraz ewentualne prowadzenie rachunku bankowego..

 

  • zmianie pkt III.2., który otrzymuje brzmienie:

 

Usługa ‒ udzielenia i obsługi kredytu inwestycyjnego ‒ polega na udzieleniu
i obsłudze: złotówkowego kredytu inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN (słownie: cztery miliony złotych i 00/100 groszy).

 

  • dopisaniu po pkt III.20., kolejnych punktów od pkt III.21. o treści:

 

  1. Usługa ‒ ewentualnego prowadzenia rachunku bankowego polegać będzie na otwarciu i prowadzeniu obsługi rachunku bankowego, na rzecz Zamawiającego, co najmniej przez okres trwania umowy kredytowej, w szczególności na poniżej podanych warunkach.
  2. Waluta rachunku ‒ PLN.
  3. Możliwość zakładania lokat terminowych z kapitalizacją odsetek po likwidacji lokaty (od przenoszenia środków na lokaty Wykonawca nie pobiera opłat od Zamawiającego).
  4. Prowadzenie subkont w ramach danego rachunku bankowego (rachunki pomocnicze) oraz rachunków wirtualnych (ok. 5,0 tys.)
  5. Udostępnienie systemu elektronicznej obsługi bankowej z możliwością bezpłatnego generowania wyciągów.
  6. Realizacja poleceń przelewów w formie elektronicznej i papierowej. Forma papierowa wówczas, gdy wystąpi awaria systemu bankowego.
  7. Sporządzanie i wydawanie opinii bankowej na żądanie Zamawiającego.
  8. Możliwość dokonywania wypłat w bankomatach oraz wypłat i wpłat
    w bankomatach/wpłatomatach na terenie miasta Lęborka oraz całego kraju za pośrednictwem indywidualnej karty, a także wypłat i wpłat w placówki bankowej na terenie miasta Lęborka.
  9. Wychodzące z rachunku bankowego środki pieniężne wysyłane przez Zamawiającego w systemie elektronicznej obsługi bankowej do godziny 1100, są przekazywane do banku beneficjenta (kontrahenci i inne rachunki Zamawiającego) w dacie zgodnej
    z datą obciążenia rachunku Zamawiającego.
  10. Realizacja przelewów w systemie SORBNET.
  11. Wydanie karty wzorów podpisów i podpisu elektronicznego dla użytkowników.
  12. Szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi wprowadzonego systemu bankowości elektronicznej.
  13. Serwis systemu bankowości elektronicznej.
  14. Przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych systemu bankowości elektronicznej w okresie obowiązywania umowy we wskazanych przez Zamawiającego miejscach i dogodnych dla niego terminach.
  15. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przynajmniej jednej placówki bankowej na terenie miasta Lęborka, na dzień złożenia oferty.
  16. Świadczenie usług z zakresu bankowości elektronicznej ma możliwość realizację zleceń płatniczych krajowych i zagranicznych, a w szczególności:
  1. składanie poleceń przelewu oraz poleceń zapłaty;
  2. dokonywanie przeglądu sald i innych informacji dotyczących rachunków;
  3. zachowanie poufności dokonywanych transakcji;
  4. przeglądanie transakcji archiwalnych z uwzględnieniem daty realizacji i kwoty transakcji;
  5. dostęp do historii rachunków bankowych w formie elektronicznej za ostatnie
    12 miesięcy bez opłat i prowizji;
  6. wyszukiwanie dokonanych operacji po poszczególnych elementach przelewu: kwota, data, kontrahent, itd.;
  7. możliwość sprawdzenia sald posiadanych rachunków bankowych (objętych zamówieniem);
  8. generowanie raportów (zestawień obejmujących czynności), operacje dokonane
    w danym dniu;
  9. ściąganie wyciągów bankowych;
  10. możliwość uzyskania potwierdzenia zrealizowanych przelewów;
  11. płatności do ZUS i US.
  1. Wykonawca zobowiązany będzie dostosować format wymiany danych do stosowanego
    u Zamawiającego systemu finansowo‒księgowego, w zakresie formatów plików danych źródłowych z systemu bankowego w sposób umożliwiający bezproblemową współpracę z system finansowo‒księgowym Zamawiającego.
  2. Wykonawca zapewni możliwość wprowadzenia usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych oraz zapewni współpracę tej usługi z system informatycznym Zamawiającego. Aktualnie Zamawiający eksploruje system finansowo‒księgowy Unisoft.
  3. W przypadku wystąpienia awarii systemu Wykonawca zapewni możliwość korzystania
    z usługi typu „teleserwis” umożliwiającej telefoniczne uzyskanie informacji o stanie rachunków.
  4. Wykonawca zapewni przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi bankowości elektronicznej oraz zapewni instalację (uruchomienie) stanowisk bankowości elektronicznej oraz poprawne działanie oprogramowania na stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego.
  5. Całkowity koszt prowadzenia i obsługi rachunku bankowego zostanie określony
    w formie ryczałtu miesięcznego.
  6. Roczny ryczałtowy koszt prowadzenia i obsługi rachunku bankowego w okresie trwania umowy będzie stały albo zmienny i będzie podlegał corocznej rewaloryzacji na dzień 1 stycznia każdego roku o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów
    i usług konsumpcyjnych ogółem w danym roku ogłoszony przez Prezesa GUS. Pierwsza rewaloryzacja nastąpi od 1 stycznia 2026 r., przyjmując wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych w 2025 r.

 

  • zmianie pkt IV., który otrzymuje brzmienie:

 

  1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
  2. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub jego część.
  3. Całość zamówienia obejmuje: udzielenie i obsługę kredytu inwestycyjnego oraz prowadzenie rachunku bankowego.
  4. Część zamówienia obejmuje: udzielenie i obsługę kredytu inwestycyjnego.

 

  • zmianie pkt VII., który otrzymuje brzmienie:

 

Termin wykonania zamówienia:

  1. w zakresie udzielenia i obsługi kredytu inwestycyjnego – dzień zaksięgowania przez Wykonawcę (Bank) spłaty 120 (sto dwadzieścia) raty kredytu;
  2. w zakresie prowadzenia rachunku bankowego – dzień zakończenia umowy kredytowej.

 

  • zmianie pkt XIII.1.1), który otrzymuje brzmienie:

 

w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., ul. Pionierów 2,
84-300 Lębork oraz oznaczyć: Zamówienie – „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego oraz ewentualne prowadzenie rachunku bankowego.”;

 

  • dopisaniu po pkt XIII.15., pkt XIII.16. o treści:

 

  1. Oferta Wykonawcy złożona na pierwotnie załączonych do ogłoszenia o zamówieniu drukach, zostanie uznana przez Zamawiającego jako oferta złożona na część zamówienia, które obejmuje: udzielenie i obsługę kredytu inwestycyjnego.

 

  • zmianie zdania wstępnego pkt XVI.4., który otrzymuje brzmienie:

 

Cenę oferty, obejmującą część zamówienia, należy wskazać przy uwzględnieniu kosztów kredytu wraz z wyszczególnieniem następujących stałych w czasie realizacji umowy:

 

  • dopisaniu po pkt XVI.4., kolejnych punktów od pkt XVI.5. o treści:

 

  1. Dla potrzeb składanej oferty na całość zamówienia i porównania ofert w kryterium cenowym Wykonawca zobowiązany jest obliczyć koszt prowadzenia i obsługi rachunku bankowego w formie ryczałtu, jako iloczyn miesięcznego kosztu na dzień składania oferty i obowiązującego w okresie jednego roku. Wykonawca do oferty załączy, załącznik zawierający składowe miesięcznego kosztu prowadzenia i obsługi rachunku bankowego.
  2. W przypadku, gdy Wykonawcy złożą oferty całościowe i częściowe, a ofertę częściową złoży Wykonawca (Bank) u którego Zamawiający aktualnie posiada rachunek bankowy, to Zamawiający dla oceny złożonych ofert ‒ doliczy do ceny takiej oferty całkowity koszt prowadzenia i obsługi rachunku bankowego, wyliczony na podstawie poniesionych i zaksięgowanych kosztów w okresie dwunastu miesięcy tj. od czerwca 2023 roku do maja 2024 roku. Wykonawca (Bank), u którego Zamawiający aktualnie posiada rachunek bankowy, składając ofertę może Zamawiającemu zaoferować ryczałtowy koszt prowadzenia i obsługi rachunku bankowego inny niż ponoszony przez Zamawiającego.
  3. W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy złożą tylko oferty częściowe, w tym również Wykonawca u którego Zamawiający aktualnie posiada rachunek bankowy, Zamawiający rozpatrzy oferty częściowe bez doliczania do ceny oferty Wykonawcy,
    u którego Zamawiający aktualnie posiada rachunek bankowy, całkowitego kosztu prowadzenia i obsługi rachunku bankowego, na podstawie poniesionych
    i zaksięgowanych kosztów w okresie dwunastu miesięcy tj. od czerwca 2023 roku
    do maja 2024 roku.

 

  • zmianie zdania pierwszego pkt XXII.1., który otrzymuje brzmienie:

 

Wybrany Wykonawca (Bank), na część zamówienia (w zakresie udzielenia i obsługi kredytu inwestycyjnego), będzie zobowiązany (na własny koszt) do sporządzenia
i przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji ‒ w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o wyborze oferty ‒ projektu umowy wraz z harmonogramem spłat kredytu, uwzględniający zapisy niniejszej Specyfikacji.

 

  • zmianie zdania wstępnego pkt XXII.2., który otrzymuje brzmienie:

 

Postanowienia, które Wykonawca zapisze w projekcie umowy na część zamówienia
(w zakresie udzielenia i obsługi kredytu inwestycyjnego):

 

  • dopisaniu po pkt XXII.3a., kolejnych punktów od pkt XXII.3b. o treści:

 

3b. Wybrany Wykonawca (Bank), na całość zamówienia (udzielenie i obsługę kredytu inwestycyjnego oraz prowadzenie rachunku bankowego), będzie zobowiązany (na własny koszt) do sporządzenia i przedłożenia do akceptacji Zamawiającego ‒
w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o wyborze oferty ‒ projektów umów na: udzielenie i obsługę kredytu inwestycyjnego oraz prowadzenie rachunku bankowego. Przedkładane umowy winny uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji, a zwłaszcza w opisie przedmiotu zamówienia oraz w pkt. 2. o której mowa wyżej – postanowienia dotyczące projektu umowy na część zamówienia (w zakresie udzielenia i obsługi kredytu inwestycyjnego).

3c. W projekcie umowy, o której mowa wyżej w pkt. 2. lub w projektach umów, o których mowa wyżej w pkt. 3b. wszystkie wymagania Zamawiającego określone
w Specyfikacji powinny być wyodrębnione (np. poprzez zaznaczenie ich innym kolorem czcionki) w ich treści, w celu sprawnej weryfikacji przez Zamawiającego.

 

  • zmianie pkt XXII.4., który otrzymuje brzmienie:

 

Zamawiający niezwłocznie zawrze umowę lub umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.

 

  • dopisaniu po pkt XXII.4. pkt XXII.4a. o treści:

 

Nie przedłożenie, przez Wykonawcę, projektu umowy lub projektów umów, o których mowa wyżej w pkt. 1. lub 3b., w określonym terminie do akceptacji Zamawiającego, traktowane będzie jako uchylenie się od zawarcia umowy lub umów z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


 

 

 

Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”

zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.

 

 

 

Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na dopisaniu:

 

  • pkt III.20., o treści:

 

„Zamawiający, jako inwestor, dopuszcza ubezpieczenie budowy na czas prowadzenia robót budowlanych.”

 

 

 

Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”

zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.

 

 

 

Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na zmianie:

 

  • pkt XIII.7., który otrzymuje brzmienie:

 

„Termin składania ofert upływa dnia 04-07-2024 r. o godz. 1200

 

  • pkt XIII.8., który otrzymuje brzmienie:

 

„Otwarcie ofert nastąpi 04-07-2024 r. o godz.1215 w siedzibie Zamawiającego,
pok. 109”.

 

 

 

Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”

zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.

 

 

 

Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na:

 

  • zmianie pkt XXII.1., który otrzymuje brzmienie:

 

„Wybrany Wykonawca (Bank) będzie zobowiązany do przygotowania na własny koszt
i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji projektu umowy wraz z harmonogramem spłat kredytu, uwzględniający zapisy niniejszej Specyfikacji.

Projekt umowy sporządzony przez Wykonawcę (Bank), nie może być sprzeczny
z postanowienia umownymi określonymi przez Zamawiającego (Kredytobiorcę)
w Specyfikacji i zapisami Specyfikacji oraz w złożonej przez Wykonawcę (Bank) ofercie.

Postanowienia umowne w Projekcie umowy mogą być korzystniejsze niż zapisane
w Specyfikacji i zapisy samej Specyfikacji.”

 

  • zmianie w pkt XXII.2., postanowienia o treści: Kredytobiorca w terminie do 15 (piętnaście) dni roboczych, od dnia zwarcia umowy z Bankiem lub ostatniej z Wykonawcą zamówienia, przedstawi Bankowi harmonogram dyspozycji zapłaty faktur częściowych
    i faktur końcowych wystawionych przez Wykonawców zamówień. Podstawą sporządzenia harmonogramu dyspozycji jest harmonogram rzeczowo‒finansowy przedstawiony Kredytobiorcy przez Wykonawcę zamówienia oraz terminy wynikające z zawartych umów z Wykonawcami zamówień
    .”, który otrzymuje brzmienie:

 

„Kredytobiorca w terminie do 15 (piętnaście) dni roboczych, od dnia zwarcia umowy
z Bankiem lub ostatniej z Wykonawcą zamówienia, przedstawi Bankowi harmonogram dyspozycji zapłaty faktur częściowych i faktur końcowych wystawionych przez Wykonawców zamówień (Harmonogram dyspozycji). Podstawą sporządzenia Harmonogramu dyspozycji jest harmonogram rzeczowo‒finansowy przedstawiony Kredytobiorcy przez Wykonawcę zamówienia oraz terminy wynikające z zawartych umów z Wykonawcami zamówień.”

 

  • dopisaniu w pkt XXII.2., po wyżej wymienionym postanowieniu, postanowień o treści:

 

„Harmonogram dyspozycji może podlegać aktualizacji na wniosek Kredytobiorcy
w zakresie przesunięcia terminów realizacji dyspozycji, w związku ze zmianą umów
z Wykonawcami zamówień.”

 

„Zaktualizowany Harmonogram dyspozycji zastępuje dotychczasowy i jest wiążący dla Stron oraz jednocześnie stanowi podstawę do zmiany umowy z Bankiem.”

 

  • dopisaniu, po pkt XXII.3., pkt XXII.3a. o treści:

 

„Udzielone przez Zamawiającego odpowiedzi, na pytania i wnioski, które skierowali do Zamawiającego Wykonawcy w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, stanowią również podstawę do wykładni, do przedłożonego przez wybranego Wykonawcę (Bank) Projektu umowy.”

 

 

 

 

Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”

 

zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.

 

 

 

Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na zmianie:

 

  • pkt III.11., który otrzymuje brzmienie:

 

„Kredyt oprocentowany jest w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej równej wysokości stawki referencyjnej, powiększonej o marżę banku, wyrażoną
w punktach procentowych w stosunku rocznym. Stawkę referencyjną stanowi stawka WIBOR 1M, oznaczająca notowaną na Warszawskim Rynku Międzybankowym stopę procentową dla międzybankowych depozytów jednomiesięcznych, dla kredytu wykorzystanego w PLN. Odsetki będą płatne według stawki WIBOR 1M obowiązującej na pięć dni roboczych, przed dniem ich spłaty. Marża banku jest stała w okresie trwania Umowy.”

 

  • pkt III.14., który otrzymuje brzmienie:

 

„Spłata:

  1. rat kredytu będzie następowała w ratach miesięcznych, płatnych w ostatnim dniu roboczym miesiąca, zgodnie z harmonogramem spłat w okresie 10 lat, sporządzonym przez Wykonawcę;
  2. okres spłaty – 120 rat miesięcznych w okresie 10 lat;
  3. pierwsza rata spłaty kapitału będzie płatna w ostatnim dniu roboczym miesiąca, przypadającym po trzech miesiącach, od dnia złożenia u Wykonawcy (w Banku) ostatniej dyspozycji wykorzystania kredytu;
  4. pierwsza spłata odsetek będzie płatna w ostatnim dniu roboczym miesiąca, przypadającym w następnym miesiącu po dniu realizacji pierwszej dyspozycji Kredytobiorcy; odsetki będą naliczane tylko od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku.”

 

 

 

 

Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”

zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.

 

 

 

Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na zmianie:

 

  • pkt XIII.7., który otrzymuje brzmienie:

 

„Termin składania ofert upływa dnia 28-06-2024 r. o godz. 1200

 

  • pkt XIII.8., który otrzymuje brzmienie:

 

„Otwarcie ofert nastąpi 28-06-2024 r. o godz.1215 w siedzibie Zamawiającego,
pok. 109”.

 

  • pkt XXII.2., postanowienie umowne o treści: „Stopa procentowa może być niższa niż marża Banku, jak również może być niższa niż zero.”, otrzymuje brzmienie:

 

„Stopa procentowa może być niższa niż marża Banku.”

 

oraz dodaje się postanowienie o treści:

 

„W przypadku ujemnej wartości stawki referencyjnej (mniejszej niż”0”), przyjmuje się wartość stawki referencyjnej równej 0 (zero) %.”

 

  • pkt XXII.2., postanowienie umowne o treści: „Przez pojęcie spłaty kredytu Strony Umowy rozumieją – spłatę 120 (sto dwadzieścia) rat kredytu lub gdy stan zadłużenia po spłacie kwoty kredytu i odsetek wynosi „0” (zero) albo stan zadłużenia w spłacie kwoty kredytu
    i odsetek w łącznej wysokości nie przekracza dwukrotnego kosztu przesyłki poleconej.”
    , otrzymuje brzmienie:

 

„Przez pojęcie spłaty kredytu Strony Umowy rozumieją – spłatę 120 (sto dwadzieścia) rat kredytu lub gdy stan zadłużenia po spłacie kwoty kredytu i odsetek wynosi „0” (zero).”

 

 

 

Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”

zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.

 

 

 

Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na zmianie:

 

  • wykreśla się pkt XV.3.;

 

  • pkt XVI.3., który otrzymuje brzmienie:

 

„Dla potrzeb składanej oferty i porównania ofert w kryterium cenowym Wykonawca zobowiązany jest obliczyć stopę oprocentowania kredytu jako sumę: stawki WIBOR 1M
z dnia ogłoszenia o zamówieniu i stałej marży Wykonawcy (Banku).

Ponadto należy przyjąć następujące założenia:

  1. wyliczoną stopę oprocentowania jako stałą w całym okresie kredytowania;
  2. jednorazowe postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego (Kredytobiorcy) na dzień 29-11-2024 r.;
  3. datę spłaty: 1. (pierwszej) raty kredytu oraz odsetek na dzień 31-10-2025 r.

Przyjęcie powyższych założeń  ma na celu wyłącznie wybór najkorzystniejszej oferty
w niniejszym postępowaniu.”.

 

 

 

Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”

zamówienia na zadanie pn : „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.”.

 

 

 

 

Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na zmianie:

  • pkt. II . ppkt.9, który otrzymuje brzmienie:

 

„Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji. Wykonawca może skierować zapytanie w terminie do 17 czerwca 2024 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie udzielania odpowiedzi na pytania Wykonawców zadane po tym terminie. Treść zapytań, wraz z wyjaśnieniami, Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej oraz Platformie bez ujawniania źródła zapytania.

 

  • pkt XIII . ppkt.7, który otrzymuje brzmienie:

 

„Termin składania ofert upływa dnia 20-06-2024 r. o godz. 1200

 

  • pkt  XIII . ppkt. 8, który otrzymuje brzmienie:

 

„Otwarcie ofert nastąpi 20-06-2024 r. o godz.1215 w siedzibie Zamawiającego,
pok. 109”.

 

 

 Ogłoszenie o zamówieniu

 

 

 

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku zaprasza do udziału w postępowaniu przeprowadzanego na podstawie: „Regulaminu udzielania zamówień przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku, do których nie ma zastosowania ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych”.

Regulamin zamieszczony jest na stronie internetowej: https://bip.wodociagi.lebork.pl/mpwik-lebork-1/przetargi.

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.

 

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.”.

 

  1. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT.

 

  1. Termin składania ofert upływa dnia 06-06-2024 r. o godz. 1200.
  2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie pok. 103 lub za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/mpwik_lebork.

 

  1. TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT.

 

Otwarcie ofert nastąpi 06-06-2024 r. o godz.1215 w siedzibie Zamawiającego, pok. 109.

 

 

  1. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

 

W sprawach merytorycznych:

Emilia Klawikowska 

tel. (59) 863 47 75,

 

email: emilia.klawikowska@wodociagi.lebork.pl,

w sprawach proceduralnych:

Adam Stenka

tel. (59) 863 47 80,

 

email: zamowienia@wodociagi.lebork.pl.

Dokumenty do pobrania.


Data publikacji: 23.05.2024 (13:01)Data aktualizacji: 02.07.2024 (13:07)
Osoba publikująca: Łukasz IwosaOsoba modyfikująca: Łukasz Iwosa
Autor: Łukasz Iwosaliczba wejść: 4
16 lip 2024 (14:00)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
16 lip 2024 (13:59)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
16 lip 2024 (13:59)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
05 lip 2024 (09:17)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
05 lip 2024 (09:17)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
04 lip 2024 (12:57)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
04 lip 2024 (12:56)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
02 lip 2024 (13:07)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
01 lip 2024 (10:03)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
01 lip 2024 (10:02)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
26 cze 2024 (15:23)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
26 cze 2024 (15:21)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
25 cze 2024 (09:18)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
25 cze 2024 (08:19)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
24 cze 2024 (13:09)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
24 cze 2024 (13:08)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
24 cze 2024 (13:02)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
24 cze 2024 (13:01)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
14 cze 2024 (08:54)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
07 cze 2024 (09:36)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
29 maj 2024 (13:52)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
23 maj 2024 (13:01)Łukasz Iwosa»Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.

Przejdź do góry strony