Wyciąg z rejestru zmian - 26 cze 2024 (15:23)
Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”
zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.
Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na dopisaniu:
„Zamawiający, jako inwestor, dopuszcza ubezpieczenie budowy na czas prowadzenia robót budowlanych.”
Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”
zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.
Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na zmianie:
„Termin składania ofert upływa dnia 04-07-2024 r. o godz. 1200”
„Otwarcie ofert nastąpi 04-07-2024 r. o godz.1215 w siedzibie Zamawiającego,
pok. 109”.
Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”
zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.
Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na:
„Wybrany Wykonawca (Bank) będzie zobowiązany do przygotowania na własny koszt
i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji projektu umowy wraz z harmonogramem spłat kredytu, uwzględniający zapisy niniejszej Specyfikacji.
Projekt umowy sporządzony przez Wykonawcę (Bank), nie może być sprzeczny
z postanowienia umownymi określonymi przez Zamawiającego (Kredytobiorcę)
w Specyfikacji i zapisami Specyfikacji oraz w złożonej przez Wykonawcę (Bank) ofercie.
Postanowienia umowne w Projekcie umowy mogą być korzystniejsze niż zapisane
w Specyfikacji i zapisy samej Specyfikacji.”
„Kredytobiorca w terminie do 15 (piętnaście) dni roboczych, od dnia zwarcia umowy
z Bankiem lub ostatniej z Wykonawcą zamówienia, przedstawi Bankowi harmonogram dyspozycji zapłaty faktur częściowych i faktur końcowych wystawionych przez Wykonawców zamówień (Harmonogram dyspozycji). Podstawą sporządzenia Harmonogramu dyspozycji jest harmonogram rzeczowo‒finansowy przedstawiony Kredytobiorcy przez Wykonawcę zamówienia oraz terminy wynikające z zawartych umów z Wykonawcami zamówień.”
„Harmonogram dyspozycji może podlegać aktualizacji na wniosek Kredytobiorcy
w zakresie przesunięcia terminów realizacji dyspozycji, w związku ze zmianą umów
z Wykonawcami zamówień.”
„Zaktualizowany Harmonogram dyspozycji zastępuje dotychczasowy i jest wiążący dla Stron oraz jednocześnie stanowi podstawę do zmiany umowy z Bankiem.”
„Udzielone przez Zamawiającego odpowiedzi, na pytania i wnioski, które skierowali do Zamawiającego Wykonawcy w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, stanowią również podstawę do wykładni, do przedłożonego przez wybranego Wykonawcę (Bank) Projektu umowy.”
Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”
zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.
Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na zmianie:
„Kredyt oprocentowany jest w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej równej wysokości stawki referencyjnej, powiększonej o marżę banku, wyrażoną
w punktach procentowych w stosunku rocznym. Stawkę referencyjną stanowi stawka WIBOR 1M, oznaczająca notowaną na Warszawskim Rynku Międzybankowym stopę procentową dla międzybankowych depozytów jednomiesięcznych, dla kredytu wykorzystanego w PLN. Odsetki będą płatne według stawki WIBOR 1M obowiązującej na pięć dni roboczych, przed dniem ich spłaty. Marża banku jest stała w okresie trwania Umowy.”
„Spłata:
Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”
zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.
Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na zmianie:
„Termin składania ofert upływa dnia 28-06-2024 r. o godz. 1200”
„Otwarcie ofert nastąpi 28-06-2024 r. o godz.1215 w siedzibie Zamawiającego,
pok. 109”.
„Stopa procentowa może być niższa niż marża Banku.”
oraz dodaje się postanowienie o treści:
„W przypadku ujemnej wartości stawki referencyjnej (mniejszej niż”0”), przyjmuje się wartość stawki referencyjnej równej 0 (zero) %.”
„Przez pojęcie spłaty kredytu Strony Umowy rozumieją – spłatę 120 (sto dwadzieścia) rat kredytu lub gdy stan zadłużenia po spłacie kwoty kredytu i odsetek wynosi „0” (zero).”
Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”
zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.
Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na zmianie:
„Dla potrzeb składanej oferty i porównania ofert w kryterium cenowym Wykonawca zobowiązany jest obliczyć stopę oprocentowania kredytu jako sumę: stawki WIBOR 1M
z dnia ogłoszenia o zamówieniu i stałej marży Wykonawcy (Banku).
Ponadto należy przyjąć następujące założenia:
Przyjęcie powyższych założeń ma na celu wyłącznie wybór najkorzystniejszej oferty
w niniejszym postępowaniu.”.
Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”
zamówienia na zadanie pn : „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.”.
Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na zmianie:
„Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji. Wykonawca może skierować zapytanie w terminie do 17 czerwca 2024 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie udzielania odpowiedzi na pytania Wykonawców zadane po tym terminie. Treść zapytań, wraz z wyjaśnieniami, Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej oraz Platformie bez ujawniania źródła zapytania.
„Termin składania ofert upływa dnia 20-06-2024 r. o godz. 1200”
„Otwarcie ofert nastąpi 20-06-2024 r. o godz.1215 w siedzibie Zamawiającego,
pok. 109”.
Ogłoszenie o zamówieniu
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku zaprasza do udziału w postępowaniu przeprowadzanego na podstawie: „Regulaminu udzielania zamówień przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku, do których nie ma zastosowania ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych”.
Regulamin zamieszczony jest na stronie internetowej: https://bip.wodociagi.lebork.pl/mpwik-lebork-1/przetargi.
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.”.
Otwarcie ofert nastąpi 06-06-2024 r. o godz.1215 w siedzibie Zamawiającego, pok. 109.
W sprawach merytorycznych: | Emilia Klawikowska | tel. (59) 863 47 75, |
| email: emilia.klawikowska@wodociagi.lebork.pl, | |
w sprawach proceduralnych: | Adam Stenka | tel. (59) 863 47 80, |
| email: zamowienia@wodociagi.lebork.pl. |