Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lęborku Sp. z o.o.
www.wodociagi.lebork.pl

Wyciąg z rejestru zmian - 25 cze 2024 (08:19)

Pobierz PDFPobierz PDFDrukujDrukuj

Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.

Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”

zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.

 

 

 

Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na:

 

  • zmianie pkt XXII.1., który otrzymuje brzmienie:

 

„Wybrany Wykonawca (Bank) będzie zobowiązany do przygotowania na własny koszt
i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji projektu umowy wraz z harmonogramem spłat kredytu, uwzględniający zapisy niniejszej Specyfikacji.

Projekt umowy sporządzony przez Wykonawcę (Bank), nie może być sprzeczny
z postanowienia umownymi określonymi przez Zamawiającego (Kredytobiorcę)
w Specyfikacji i zapisami Specyfikacji oraz w złożonej przez Wykonawcę (Bank) ofercie.

Postanowienia umowne w Projekcie umowy mogą być korzystniejsze niż zapisane
w Specyfikacji i zapisy samej Specyfikacji.”

 

  • zmianie w pkt XXII.2., postanowienia o treści: Kredytobiorca w terminie do 15 (piętnaście) dni roboczych, od dnia zwarcia umowy z Bankiem lub ostatniej z Wykonawcą zamówienia, przedstawi Bankowi harmonogram dyspozycji zapłaty faktur częściowych
    i faktur końcowych wystawionych przez Wykonawców zamówień. Podstawą sporządzenia harmonogramu dyspozycji jest harmonogram rzeczowo‒finansowy przedstawiony Kredytobiorcy przez Wykonawcę zamówienia oraz terminy wynikające z zawartych umów z Wykonawcami zamówień
    .”, który otrzymuje brzmienie:

 

„Kredytobiorca w terminie do 15 (piętnaście) dni roboczych, od dnia zwarcia umowy
z Bankiem lub ostatniej z Wykonawcą zamówienia, przedstawi Bankowi harmonogram dyspozycji zapłaty faktur częściowych i faktur końcowych wystawionych przez Wykonawców zamówień (Harmonogram dyspozycji). Podstawą sporządzenia Harmonogramu dyspozycji jest harmonogram rzeczowo‒finansowy przedstawiony Kredytobiorcy przez Wykonawcę zamówienia oraz terminy wynikające z zawartych umów z Wykonawcami zamówień.”

 

  • dopisaniu w pkt XXII.2., po wyżej wymienionym postanowieniu, postanowień o treści:

 

„Harmonogram dyspozycji może podlegać aktualizacji na wniosek Kredytobiorcy
w zakresie przesunięcia terminów realizacji dyspozycji, w związku ze zmianą umów
z Wykonawcami zamówień.”

 

„Zaktualizowany Harmonogram dyspozycji zastępuje dotychczasowy i jest wiążący dla Stron oraz jednocześnie stanowi podstawę do zmiany umowy z Bankiem.”

 

  • dopisaniu, po pkt XXII.3., pkt XXII.3a. o treści:

 

„Udzielone przez Zamawiającego odpowiedzi, na pytania i wnioski, które skierowali do Zamawiającego Wykonawcy w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, stanowią również podstawę do wykładni, do przedłożonego przez wybranego Wykonawcę (Bank) Projektu umowy.”

 

 

 


Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”

zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.

 

 

 

Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na zmianie:

 

  • pkt III.11., który otrzymuje brzmienie:

 

„Kredyt oprocentowany jest w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej równej wysokości stawki referencyjnej, powiększonej o marżę banku, wyrażoną
w punktach procentowych w stosunku rocznym. Stawkę referencyjną stanowi stawka WIBOR 1M, oznaczająca notowaną na Warszawskim Rynku Międzybankowym stopę procentową dla międzybankowych depozytów jednomiesięcznych, dla kredytu wykorzystanego w PLN. Odsetki będą płatne według stawki WIBOR 1M obowiązującej na pięć dni roboczych, przed dniem ich spłaty. Marża banku jest stała w okresie trwania Umowy.”

 

  • pkt III.14., który otrzymuje brzmienie:

 

„Spłata:

  1. rat kredytu będzie następowała w ratach miesięcznych, płatnych w ostatnim dniu roboczym miesiąca, zgodnie z harmonogramem spłat w okresie 10 lat, sporządzonym przez Wykonawcę;
  2. okres spłaty – 120 rat miesięcznych w okresie 10 lat;
  3. pierwsza rata spłaty kapitału będzie płatna w ostatnim dniu roboczym miesiąca, przypadającym po trzech miesiącach, od dnia złożenia u Wykonawcy (w Banku) ostatniej dyspozycji wykorzystania kredytu;
  4. pierwsza spłata odsetek będzie płatna w ostatnim dniu roboczym miesiąca, przypadającym w następnym miesiącu po dniu realizacji pierwszej dyspozycji Kredytobiorcy; odsetki będą naliczane tylko od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku.”

 

 

 

 

Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”

zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.

 

 

 

Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na zmianie:

 

  • pkt XIII.7., który otrzymuje brzmienie:

 

„Termin składania ofert upływa dnia 28-06-2024 r. o godz. 1200

 

  • pkt XIII.8., który otrzymuje brzmienie:

 

„Otwarcie ofert nastąpi 28-06-2024 r. o godz.1215 w siedzibie Zamawiającego,
pok. 109”.

 

  • pkt XXII.2., postanowienie umowne o treści: „Stopa procentowa może być niższa niż marża Banku, jak również może być niższa niż zero.”, otrzymuje brzmienie:

 

„Stopa procentowa może być niższa niż marża Banku.”

 

oraz dodaje się postanowienie o treści:

 

„W przypadku ujemnej wartości stawki referencyjnej (mniejszej niż”0”), przyjmuje się wartość stawki referencyjnej równej 0 (zero) %.”

 

  • pkt XXII.2., postanowienie umowne o treści: „Przez pojęcie spłaty kredytu Strony Umowy rozumieją – spłatę 120 (sto dwadzieścia) rat kredytu lub gdy stan zadłużenia po spłacie kwoty kredytu i odsetek wynosi „0” (zero) albo stan zadłużenia w spłacie kwoty kredytu
    i odsetek w łącznej wysokości nie przekracza dwukrotnego kosztu przesyłki poleconej.”
    , otrzymuje brzmienie:

 

„Przez pojęcie spłaty kredytu Strony Umowy rozumieją – spłatę 120 (sto dwadzieścia) rat kredytu lub gdy stan zadłużenia po spłacie kwoty kredytu i odsetek wynosi „0” (zero).”

 

 

 

Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”

zamówienia pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego”.

 

 

 

Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na zmianie:

 

  • wykreśla się pkt XV.3.;

 

  • pkt XVI.3., który otrzymuje brzmienie:

 

„Dla potrzeb składanej oferty i porównania ofert w kryterium cenowym Wykonawca zobowiązany jest obliczyć stopę oprocentowania kredytu jako sumę: stawki WIBOR 1M
z dnia ogłoszenia o zamówieniu i stałej marży Wykonawcy (Banku).

Ponadto należy przyjąć następujące założenia:

  1. wyliczoną stopę oprocentowania jako stałą w całym okresie kredytowania;
  2. jednorazowe postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego (Kredytobiorcy) na dzień 29-11-2024 r.;
  3. datę spłaty: 1. (pierwszej) raty kredytu oraz odsetek na dzień 31-10-2025 r.

Przyjęcie powyższych założeń  ma na celu wyłącznie wybór najkorzystniejszej oferty
w niniejszym postępowaniu.”.

 

 

 

Modyfikacja treści „Specyfikacji Przetargowej”

zamówienia na zadanie pn : „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.”.

 

 

 

 

Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Przetargowej, polegającej na zmianie:

  • pkt. II . ppkt.9, który otrzymuje brzmienie:

 

„Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji. Wykonawca może skierować zapytanie w terminie do 17 czerwca 2024 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie udzielania odpowiedzi na pytania Wykonawców zadane po tym terminie. Treść zapytań, wraz z wyjaśnieniami, Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej oraz Platformie bez ujawniania źródła zapytania.

 

  • pkt XIII . ppkt.7, który otrzymuje brzmienie:

 

„Termin składania ofert upływa dnia 20-06-2024 r. o godz. 1200

 

  • pkt  XIII . ppkt. 8, który otrzymuje brzmienie:

 

„Otwarcie ofert nastąpi 20-06-2024 r. o godz.1215 w siedzibie Zamawiającego,
pok. 109”.

 

 

 Ogłoszenie o zamówieniu

 

 

 

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku zaprasza do udziału w postępowaniu przeprowadzanego na podstawie: „Regulaminu udzielania zamówień przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku, do których nie ma zastosowania ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych”.

Regulamin zamieszczony jest na stronie internetowej: https://bip.wodociagi.lebork.pl/mpwik-lebork-1/przetargi.

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.

 

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.”.

 

  1. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT.

 

  1. Termin składania ofert upływa dnia 06-06-2024 r. o godz. 1200.
  2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie pok. 103 lub za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/mpwik_lebork.

 

  1. TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT.

 

Otwarcie ofert nastąpi 06-06-2024 r. o godz.1215 w siedzibie Zamawiającego, pok. 109.

 

 

  1. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

 

W sprawach merytorycznych:

Emilia Klawikowska 

tel. (59) 863 47 75,

 

email: emilia.klawikowska@wodociagi.lebork.pl,

w sprawach proceduralnych:

Adam Stenka

tel. (59) 863 47 80,

 

email: zamowienia@wodociagi.lebork.pl.

Dokumenty do pobrania.


Data publikacji: 23.05.2024 (13:01)Data aktualizacji: 25.06.2024 (08:19)
Osoba publikująca: Łukasz IwosaOsoba modyfikująca: Łukasz Iwosa
Autor: Łukasz Iwosaliczba wejść: 6

Przejdź do góry strony